La mesa del Parlament ajorna l'admissió a tràmit de la llei del referèndum i torna a deixar a l'aire la norma amb la que es pretén convocar la consulta anunciada per l'1 d'octubre. La presidenta de la cambra, no ha volgut explicar quan es portarà a ple. Per l'oposició és un nou escàndol i fonts de Moncloa diuen que demostra l'absolut desconcert en el que viu l'independentisme.
Tot plegat en el dia en que es reuneix el Consell de Ministres de forma extraordinària. Ho fa, mirant de reüll la situació política a Catalunya i amb l'ordre del dia centrat en el conflicte de l'aeroport del Prat. En principi el govern obrirà avui oficialment el camí per aconseguir un laude obligatori per tancar el conflicte entre Eulen i els vigilants dels controls de seguretat.
Els responsables de la discoteca de Lloret de Mar on dissabte va morir un noi víctima d'una pallissa lliuren avui la documentació requerida per l'ajuntament per poder tornar a obrir el local que està tancat cautelarment. Arran d'aques